22 sierpnia 2013

Co ostatnio przeczytałam?





Nie wiem czy wiecie ale książki to duża część mojego świata. Czytam głównie w autobusach i tramwajach i zauważam codziennie wielu ludzi z książką lub czytnikiem ebooków. To mnie bardzo cieszy ㋡ Ostatnio wróciłam do thillerów/kryminałów i mogę polecić kilka pozycji. Staram się wyszukiwać tytuły i autorów mniej znanych i cieszę się gdy odkryję perełkę. Nie będę robiła recenzji każdej pozycji, wszystko jest na www.lubimyczytac.pl, podlinkuję シ

Dziecko pokuty - to nie jest kryminał. To książka, podczas czytania której płakałam. Ostatnio udało mi się to kilka lat temu w domu ale teraz dopadło mnie w autobusie ㋡ Tematyka bardzo auktualna - aborcja vs. wiara katolicka. Skłoniła mnie do sięgnięcia do książki Bóg urojony Richarda Dawkinsa. Jednak wymaga ona trochę uwagi i skupienia a to nie sprzyja moim obecnym zawirowaniom w życiu więc czeka dzielnie na swoją kolej (sądzę, że będą to jesienne wieczory).

Dziewczyny, których pożądał - to z pewnością jest moja perełka. Losy sympatycznego, niezbyt idealnego Agenta E.L. Pendera można śledzić w kolejnych tytułach Jonathana Nasawa. Na pewno będę je śledzić. Dobry thiller, trzyma w napięciu i nie jest przesłodzony.

Kobieta w klatce - czytając tę książkę zastanawiałam się czy coś takiego mogłoby się wydarzyć w realu. Przetrzymywanie polityka przez kilka lat w klatce... w ogóle możliwość tak płynnego porwania, upozorowania śmierci. Tu wszystko wydaje mi się trochę naciągane ale postać głównego dowodzącego sprawą jest tak sympatyczna i przyciągająca, że nie chce się odłożyć książki.

Karuzela samobójczyń - przerażające jest jak bardzo środowisko może oddziaływać na młodych ludzi. Jak bardzo są na to podatni i z drugiej strony jak okrutni mogą być rówieśnicy. Zaczęłam od środka ale wrócę do losów Lacey Flint  w Ulubionych rzeczach tej autorki

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie opinie i wskazówki :)