30 czerwca 2013

Radocha :)




Spełniło się jedno z moich długo marzonych marzeń :) Przeprowadziliśmy się do nowego mieszkania - my i nasze zwierzaki :) Wszystko udało się w ciągu 4 dni - tylko jeden termin wchodził w grę jeśli chodzi o pomoc do przeprowadzki, więc musieliśmy się dostosować. I znowu sukcesem było spokojne podejście do sprawy i organizacja. To jest słowo wytrych :) Dzięki niemu można wszystko :D Cieszę się, że prowadzę tego bloga bo wcześniej załamałabym ręce i liczyła na działania innych - teraz to ja wszystko koordynowałam, załatwiałam, dzwoniłam i jeździłam osobiście jeśli było trzeba. I to uważam za mój osobisty sukces :) Poza tym wytrzymałość fizyczna człowieka jest o wiele wyższa niż mi się wydawało ;)

Cieszę się i mą radością się dzielę!!  Kochajcie się :)


6 komentarze:

Lasubmersion pisze...

Gratulacje:)
Mieć swoje własne cztery ściany to jedna z najfajniejszych rzeczy w życiu człowieka (według mnie).
Fajnie, że podeszłaś z głową do wszystkiego i udało się zdobyć, jakby nie było, jednego z najcudowniejszych szczytów:).

Pozdrawiam serdecznie,
Lasub

Panda pisze...

Graruluję i jednocześnie podziwiam, że dałaś radę wszystko zorganizować! :) Mam nadzieję,że będzie ci się super mieszkać w nowym mieszkaniu :)

Paweł Zieliński pisze...

Super:) Taka satysfakcja z własnego dzieła sprawia największą radość i daje meega motywację do dalszego działania.
Pozdrawiam serdecznie Paweł
http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

Anorexic.Candy pisze...

gratulacje :D świetnie sobie z tym wszystkim poradziłaś :D

Bilibworld pisze...

Gratuluję i szczerze zazdroszczę! :)

Navia pisze...

Dziękuję za gratulacje :) Mam nadzieję, że podołam w nowym miejscu :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie opinie i wskazówki :)